|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
10 - 1 מתוך 72094
|
|
|
|
|
חברה גלובאלית ומעניינת
|
28.03.2016 |
עבד בשנים 2016-2016
בתפקיד כספים - Back Office
|
יתרונות : |
ניתן להתפתח מקצועית, מעניינת, הרבה עשייה |
|
חסרונות : |
מרגע שהחברה נקנתה ע"י אולפלקס כבר אין תקציבים לפינוקים לעובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אס.סי.אר. מהנדסים :
|
|
|
|
|
באופן אישי לא היתי ממליץ לעבוד שם לצערי
|
06.11.2017 |
עבד בשנים 2009-2011
בתפקיד מחסנאי
|
יתרונות : |
יש אוכל קרוב לרכבת |
|
חסרונות : |
אין עתיד אין שכר טוב |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על לייף ווטש טכנולוגיות :
|
|
|
|
|
החלק הטוב של העבודה
|
01.01.2018 |
עבד בשנים 2017-2018
בתפקיד אחראי משמרת (מכירות)
|
יתרונות : |
ייחודי תשוקה חברה צעירה במהותה |
|
חסרונות : |
שכר אין הרבה עבודה בתחום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מאיה מיקור חוץ וייעוץ :
|
|
|
|
|
למה 012 סמייל נמצאת ברחוב הסיבים? כי כולם שולחים CVים.
|
02.08.2009 |
עבד בשנים 2006-2007
בתפקיד מנהל
|
יתרונות : |
בטחון תעסוקתי בדרך כלל |
|
חסרונות : |
שכר נמוך ומבזה
תחלופת עובדים עצומה
מחלקת משאבי אנוש מחרידה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 012 סמייל :
|
|
|
|
|
אל תעבדו ב012
וגם אל תהיו לקוחות שלהם
|
15.10.2010 |
עבד בשנים 2010-2010
בתפקיד תומך טכני
|
יתרונות : |
פשוט לא מפטרים במקום העבודה |
|
חסרונות : |
שכר משפיל
עבודה תחת לחץ ללא הכרת תודה
הנהלה מבזה ומגעילה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 012 סמייל :
|
|
|
|
|
לא להתקרב!
החברה עושה המון עבירות שכר. תנאי עבודה לא סבירים, קשה מאוד לצאת להפסקה שמגיע לך. בתור מי שעובד היום במקום טוב ובתפקיד טוב, תאמינו לי ששורה בקורות שהיית נציג שירות, לא תיתן לך שום דבר. העבודה לא נחשבת מקצועית ולא נותנת ניסיון לשום דבר.
|
03.05.2011 |
עבד בשנים 2007-2008
בתפקיד נציג תמיכה טכניה
|
יתרונות : |
- עבודה לא פיזית
- לא משעמם
- משמרות גמישות
- חדר אוכל וקפיטריה מסובסדים
- עובדים פשוטים כמוך - אנשים מדהימים בדרך כלל
- צריך להתאמץ כדי שיפטרו אותך |
|
חסרונות : |
- משלמים לפי כניסתך למערכת זיהוי ממוחשבת, ולא לפי העברת כרטיס. לא מוצא עמדה פנוייה חצי שעה? לא תקבל שום דבר על הזמן הזה.
- המון תקלות חישוב שכר.
- לחץ לא סביר. לפעמים אפילו לא ניתן לצאת לשירותים.
- אתה לא בנאדם, אלא רק גרף עם מדדים.
- מנהלים לוחצים עלייך לסיים שיחות ארוכות. זה הגיוני, אבל לא אתה לא יכול לנתק בפנים ואתה לא יכול להגיד, כי מנהל אומר לך לסיים.
- כמו בצבא, איחור של שנייה אחת - מעשה שגורר תוצאות לא נעימות. ואני לא מגזים.
- החברה הינה ספק שירותי אינטרנט הכי חלש לעומת המתחרים. קשה לשקר ללקוחות בפנים שזאת החברה המובילה.
- כדי למנוע שיחות ארוכות, מעבירים את הלקוח מנציג לנציג סערך כל 20 דק'. מאוד לא נעים לתת כזה יחס.
- הנהלים אומרים, שבמצב של תקלות תעשים את כולם ואת הכל, רק לא את 012. המחשב שלך לא תקין, השרת בחו"ל איטי, הראש שלך לא בסדר.
- הלקוחות יכולים לקלל אותך ועוד להתלונן עליך, כי גרמת להם לקלל. ומנהלים כמובן יצאו עליך שלא היית בסדר. זה קרה לי מספר פעמים. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 012 סמייל :
|
|
|
|
|
אם לומר את האמת, עדיף ללכת לעבוד אצל הירקן מאשר לעבוד ב 012. החברה עצמה התאחדה עם אינטרנט זהב, אף אחד לא יודע איפה רגליים ואיפה הידיים בחברה הזו. יש לקוחות משתי החברות עם ציוד שונה לפני מספר שנים, ואפילו מי שממונה עליך לא יודע איך לפתור את הבעיות שלהם.
חברה עם חוסר מקצועיות וחוסר בתגמול. רק כשאני הייתי שם התחלף המנהל של המוקד פעמיים, שלא נדבר על אחראים/מנהלי משמרמת.
לסיכום, אם תלקק מספיק למנהלים שלך, תמכור מספיק דברים ותדע לשקר ללקוחות שלך, אתה תצליח בחברה.
|
31.05.2011 |
עבד בשנים 2008-2010
בתפקיד תומך טכני בכיר
|
יתרונות : |
- אתה צריך לזרוק כיסא על המנכ"ל אם אתה רוצה להיות מפוטר.
- מביאים קורסי הכשרה בין לבין (אבל זה נועד כדי לנצל אותך עוד יותר בשביל תוספת של חצי שקל לשעה לשכר, ככה שלא הייתי מתלהב מזה).
- יש הסעות (עם נהגים שיכורים).
- מי שאמר פה שיש סיבסוד לחדר אוכל, אתה מקבל 5 שקל סיבסוד, מספיק לקנות מסטיקים. |
|
חסרונות : |
- אתה סה"כ מספר, זה מגיע למצב שאין לאף אחד מושג גם איך קוראים לך, אפילו לא למנהל שלך.
- בתור תומך טכני לשעבר, ביקשו ממך גם להיות שירות לקוחות, מכירות, טכני, וגם להגיש ארוחת בוקר ללקוח.
כל זה מבלי לעבור את ה 6 דקות שיחה בממוצע.
- גם אם היית מוכר, היית מקבל שקל על כל מכירה, כשבבזק או מקומות אחרים מקבלים 10 ש"ח על כל מכירה.
- חצי מהמחשבים בחברה לא עובדים, אי אפשר למצוא עמדה תקינה, הכל ישן, מגושם וצולע. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 012 סמייל :
|
|
|
|
|
עבדתי שם בקשרי לקוחות ויכול רק לומר שז וחברה שלא כדאי לעבוד בה , חברה שמנצלת את עובדיה ועושקת אותם עם בקושי יום כיף אחד בשנה .
|
02.02.2012 |
עבד בשנים 2010-2010
בתפקיד נציג קשרי לקוחות
|
יתרונות : |
המוקד מאוד יפה ומושקע , יש עובדים שהם כמוני פשוטים ונחמדים |
|
חסרונות : |
שכר נמוך , מחשבים איטיים (לוקח חצי שעה-שעה למצוא עמדה !) , משלמים רק לפי זיהוי (אונליין במחשב ובמערכת) ולא לפי החתמת כרטיס (לא חוקי בעליל) , יחס מזלזל , צריך להקיז דם כדי שיפטרו אותך , יחס מזלזל , מתייחסים אלייך כאל \\\"עוד עובד\\\" , מסתכלים עלייך כמו שמסתכלים על גרף - הבוס לשעבר אמר לי \\\"כשאני רואה אותך אני רוצה לראות אותך בראש הטבלה , אני רואה אותך כגרף\\\" - פשוט בושה ! , מנהלים מתחלפים כל שני וחמישי , משכורות רעב !!! טעויות בשכר , ניצול מזוויע . ארוחות מסובסדות ? הצחקתם אותי ! חברה של קמצנים ! |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 012 סמייל :
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|