לאחר שיחה נעימה עם המגייסת, נקבע לי ראיון לאחר 3-4 ימים עם מנהלת התמיכה הטכנית בארגון.
סה"כ אווירה טובה ויחס מכבד הן מהמגייסת והן מהמנהלת בזמן הראיון.
לאחר הראיון עם המנהלת יש ראיון עם ראש האגב \ חטיבה ומבחן אמינות.
שאלות מתוך הראיון
שאלות על AD ובעיקר על תהליך של הקמת משתמשים.
מה הידע שלך לגבי החלפת חומרה (HD,זכרונות, ספק כח וכו'..).
מה השלבים שאתה עושה בהכנת לפטופ חדש מהאריזה למשתמש (כגון- שפיכת אימג',הקמת היוזר, ביט לוקר וכדומה..)
סימולציה מול המראיינת על תקלה במסך של עובד ותקלה שמחשב איטי \ תקוע- איך אתה ניגש לאבחן את התקלה , מה השלבים שאתה עושה?
שאלות על אופיס 365 בעיקר על אוטלוק.
לחברה יש סניפי בחו"ל ולפעמים יש צורך לתמוך בהם, על כן היתה גם סימולצית תמיכה באנגלית על תקלת VPN.
מה זה אינדקס, מתי אינדקס טוב ומתי אינדקס לא טוב
איזה סוגי ג'ויינים אני מכירה(inner ,left ,right, outer)
איך מתנהלים מול פוסטבאק (ויו סטייט, קאש,סשן)
באיזה דרך תשמר בדאטא בייס היררכיה של תפריטים? (id,name,parent)