1 תספרי לי על עצמך
2 האם יש לך ניסיון במכירות?
3 איפה עבדת בעבר?
4 למה עבדת בעבודה האחרונה?
5 תספרי לי על חוויה שקרתה עם לקוח שאת עדיין זוכרת
6 מה למדת מעבודות שעברו(דבר חיובי ודבר שלילי)
7 למה עזבת העבודה האחרונה?
8 האם את רוצה להוסיף משהוא?
*היא גם סיפרה לי על עצמה ועל העבודה ובסוף אמרה שתחזור אלי תוך 48 שעות
ראיון עם כח אדם, ראיון עם מנכ"ל , ראיון עם סמנכ"ל , מבחן ממוחשב
שאלות מתוך הראיון
1.מה תעשי ביום הראשון בעבודה?
2. איך תקמי תהליכי שירות במידה ותראי שיש בעיות?
3. את מחשיבה את עצמך טיפוס רגיש, אם המנהלת שלך תתן לך ביקורת לא טובה על העבודה שלך , תקחי את זה קשה?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
יוני 2016
1. אני קודם כל אלמד את סודי הלקוחות , מהות הפניות , אילו סוגי פניות יותר נפוצות , אלנמד את המערכת
2. במידה ואראה שיש ריבוי פניות מסניף מסוים , אצור קשר עם מנהלי הסניף ונקבע םגישה מסודרת בה אציף את בעיות הסניף בנושא השירות ואנסה לתת להם כלים מועילים שיקדמו אותם בנושא הזה.