לעשות תכנון מבחינת מבנה נתונים, מחלקות ובעיקר ממשקים למשחק סולמות וחבלים. לאחר מכן לתכנן את המשחק כמשחק אונליין שאמור לשרת משתמשים בתצורה של קליינט-סרבר-דטהבייס
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
דצמבר 2017
מבנה נתונים מכיל את גודל הלוח (אופציונלי) ואת המיקום של הסולמות והחבלים על פני הלוח(מאיפה הם יוצאים, לאן הם מגיעים ואיזה משבצות עוברים בדרכם - עבור התצוגה). כמו כן את מיקום כל שחקן. הממשק צריך להכיל אתחול למשחק שכולל את מספר השחקנים ובצוע של תור בודד כלומר הגרלה של מספר בקובייה לשחקן ספציפי והאם השחקן הגיע לסוף, כלומר ניצח.
תוכנית רקורסיבית (כתובה על דף) עם קינון של 3 for-ים.יש לשפר יעילות ושימוש בזיכרון.ז"א לצמצם את כמות ה-for-ים ולהעביר משתנים זמניים כפרמטרים בפונקציה במקום להצהיר עליהם בתוך הפונקציה.
1.צריך לכתוב פונקציה שמקבל מספר N ומדפיסה באופן רנדומלי את כל המספרים מ0 עד N. ניתן להיעזר בפונקציה בשם rand שמקבל מספר m ומדפיסה מספר באקראי מ0 עד m כולל.
2. לממש מחסנית שבנוסף לפונקציונאליות של pop וpush יש פונקציה נוספת שמחזירה את האיבר המינימלי ביותר במחסנית.