תהליך הזוי, מראיין שלא יודע להסביר מה הוא רוצה, כנראה בגלל הבדלי שפה מראיין מרוסיה
שאלות מתוך הראיון
שלב ראשון נותנים לך מערך עם מילות מפתח ועלייך לסדר מערך אחר לפי אותן מילים
שלב שני תבנה טבלה אשר מציגה נתונים של החברה היוזר יכול לבצע סורט ולחפש לפי מילות מפתח
css
The position property specifies the type of positioning method used for an element (static, relative, absolute, fixed, or sticky).
Flexbox
react-
Components / lifecycle
ראיון טלפוני עם hr, זימון לראיון של מנהל שיווק ומנהל ישיר של המוצר. אם עוברים אז ראיון עם בכיר בחברה ומבחן sql.
בראיון הטלפוני חשוב לשמוע ולהבין טוב מה החברה עושה, לא להתבייש לשאול שאלות. בראיון הפרונטלי אל תנסו לקבל חיוכים או אמפתיה מכל סוג שהוא. אולי גם לחיצת יד לא תקבלו. תמיד כששואלים אם יש לכם שאלות על מה שנאמר תשאלו. חשוב לעשות שיעורי בית על החברה וגם על המתחרות, שואלים הרבה למה הגעת אלינו ולמה התחום הזה ובאיזה עוד חברות היית רוצה לעבוד, וכו'.
שאלות מתוך הראיון
בראיון השיווקי מבקשים א. למנות פלטפורמות שיווק באינטרנט. ב. מה ההבדל בין פרסום בפייסבוק לבין פרסום בגוגל. 3. מה תרצה לדעת על הקהל שלך על מנת להחליט כמה כסף הוא שווה או לא שווה לך.
Task A
Creating a list of object where each product_id contains a list of keywords and
their score average.
We will create a loop that passes on 1M product_id’s every day to execute the
following steps
1. Get last five reviews
2. Send results with the relevant keywords to the second given API
3. For each product_id we run a loop to update the keywords score by the
following expression:
Score=(old_score+given_score)/2
Task B
a. first we will sort and build a b-tree from the first data source
than putting in it the second data source
b. a binary tree
c.
d. the biggest data source first and we take the B data source to build the tree