חוות דעת עובדי 012 סמייל - עבודה ב012 סמייל
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    012 סמייל  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 68 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.9
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם ב012 סמייל?

Theworker > חוות דעת 012 סמייל

חוות דעת של עובדי 012 סמייל

60 - 51 מתוך 68
share on facebook
שעות עבודה נוחות לאמהות  
עבד/ה בתפקיד כספים - Back Office בין השנים 2010 - 2013 28.09.2015
יתרונות: שעות עבודה נוחות לאמהות, בטחון תעסוקתי
חסרונות: שכר נמוך, אין העלאות שכר,

חברה שנעים לעבוד בה  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2014 - 2015 24.06.2015
יתרונות: יחס טוב לעובד
מסלולי קידום והתפתחות מקצועית
חסרונות: לעיתים חוסר מיקוד בתפקידי שירות
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

טוב כעבודה זמנית בלבד  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2014 - 2013 19.04.2015
יתרונות: אנשים נחמדים, אוירה נעימה.
חסרונות: לחץ, יום עבודה אינטנסיבי מדיי בלי הפסקות ברמה מספקת.

לא הייתי ממליץ.  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2010 - 2011 01.04.2015
יתרונות: עבודה בחברה צעירה
חסרונות: יחס גרוע ושכר עלוב

לא כדאי, בזבוז זמן ומקום  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2014 - 2015 31.03.2015
יתרונות: אין, םשוט אין, כל מקום אחר יהיה טוב יותר
חסרונות: הכל, פשוט תחשבו על כל פרמטר

סבבה לגמרי לעבודת ביניים .  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2011 - 2012 30.03.2015
יתרונות: ניתן לעבוד בשבת
ניתן להחליף משמרות
אנשים טובים .יודעים לשמור על המצב גם בזמנים לחוצים.
חסרונות: מדיניות של פריון. של הישגים בשביל לקבל משכורת טובה.
כל חודש עושים 3 סקרים לפחות של לקוחות שהיו איתך. אם קיבלת פחות ממצויין אתה מרוויח פחות כסף. זה ממש רנדומלי

החברה התאחדה עם אורנג' וכל העובדים עברו לעבוד באורנג'...  
עבד/ה בתפקיד תפקיד BO בין השנים 2011 - 2012 10.12.2014
יתרונות: עוד שורה בקורות חיים כדי שיראו שהיה לי ניסיון תעסוקתי במשהו לאחר השחרור מצה"ל.
המקום לימד אותי איזה אנשים רעים יכולים להיות בחיים.
חסרונות: הראש צוות שלי הייתה בזיון, לא מובן לי איך היא בכלל מנהלת אנשים.
נראה שהחברה הזאת פשוט מקבלת כל אחד בלי שום סינונים, אוירה ממש לא טובה בצוות עד כדי ניבולי פה והשפלות, לא הייתה שום התערבות של מנהל בכיר במקרים כאלו.
התנכלות של ראשי צוות לעובדים, קומבינות בסידורי עבודה, חדר אוכל בעלות של 25 שקל פשוט בדיחה.
נשארתי בחברה רק בגלל ההתחייבות לשנה, נותנים קנס גבוהה מאוד ממה שזכור לי 2500 שקל למי שעוזב לפני.
ישנם הפרות בחוזה לגבי שעות עבודה, התחייבתי למשל ל-2 משמרות ערב בשבוע אך בפועל זה היה 3.
משכורת מאוד נמוכה ביחס לעבודה שנותנים שם במשך 9 שעות.
אין חיים, יש לי טראומה מהמקום עבודה הזה נקודה. !!!

עבדתי מעל שנתיים בתמיכה טכנית ב2 חברות שונות ויש לי...  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית VOB בין השנים 2011 - 2012 25.04.2014
יתרונות: עבדתי במוקד רמת גן שהוא באופו משמעותי יותר נעים מהמוקד של ראשל"צ. ראשי צוותים, אחמשים וצוותי התמיכה ברובם נחמדים ובאמת מרבית הזמן היה הווי חברתי טוב.
חסרונות: שיחות ללא הפסקה במשך 9 שעות עם הפסקה של 3 שניות לטיפול BACKOFFICE, חשוב יותר להוציא אנשים להפסקות סיגריה מאשר לאפשר לאנשים לצאת להפסקות אוכל.
השירות יחסית למתחרות נחשב לשירות מאוד לא טוב - לא ניתן לבצע המון פעולות שיקלו על הנציגים וגם על הלקוחות כמו האופציה של שליטה מרחוק למשל, ציוד הVOB של החברה לא הכי איכותי וקיימות בו אין ספור תקלות, איכות הטכנאים של החברה לא משהו בכלל, הכשרת החברה לא מספיקה חסר בה המון אינפורמציה. כמו כן, מערכת המידע של החברה לא הכי מדויקות והרבה דברים מסבירים כמו תוכי בלי באמת שהנציג יבין. המון נפילות בשרתי הדואר.

עובדים ללא הפסקה  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 1989 - 2013 01.12.2013
יתרונות: תנאים טובים, מיקום טוב וחברים טובים . ..
חסרונות: הרבה לחץ בעבודה ולפעמים אין זמן לדבר עם החברים

מקום עבודה נחמד , מתאים כאמצעי למימון לימודים...  
עבד/ה בתפקיד נציג מכירות - חטיבה פרטית בין השנים 2013 - 2012 24.11.2013
יתרונות: עבודה עם אווירה צעירה ,החברה מוזגה לאחרונה עם קבוצת פרטנר והיא השקיעה המון בפיתוח העובדים והמוצרים שלה כמו מוצר הסלולר תחת המותג 012 מובייל, ימי כיף וגיבוש וערבי צוות, ניהול בגובהה עיניים ולא מתנשא , קו אורנג׳ מהחברה חינם , ארוחות מסובסדות - משלמים רק 4 ש״ח בקושי עלות של מסטיק ומקבלים ארוחה , ביטוח בריאות במחירים מצחיקים ושווים.
ניתנת הכשרה מ0 - מתאים לעובדים שאין להם יידע רחב בתחום - הכשרה היקפית .
מתאים לסטודנטים .
חסרונות: התחייבות לשנה - אם יוצאים באמצע משלמים קנס, אם לא מגיעים ליעדים מקבלים משכורת פח (וקשה להגיע ליעדים עם המתחרים האגרסיביים - צריך להיות תותח בשביל לקבל משכורת אמיתית של איש מכירות).
נשחקים די מהר אם לא מתאמצים ושואפים לקידום.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  012 סמייל    
 
  012 סמייל.תקשורת בע"מ הנה חברת תקשורת המובילה בתחומה בישראל, המספקת ללקוחותיה קשת רחבה של שירותי תקשורת בינלאומיים בתחום הטלפוניה והאינטרנט.