סה"כ
68
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.9
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם ב012 סמייל?
|
|
Theworker >
חוות דעת 012 סמייל
חוות דעת של עובדי
012 סמייל
68 - 61 מתוך 68
מקום עבודה סביר,ניתן אפכם להתקדם. רק שהקידום לא תמיד...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהלת תיקי לקוחות בין השנים 2004 - 2013
|
13.04.2013
|
יתרונות:
|
יש די הרבה פעילויות רווחה וזה מאוד נחמד. ניתן בקלות לשלב את העבודה עם המשפחה
|
חסרונות:
|
שכר נמוך ,אין תנאים סוציאליים נאותים עבורי בכל אופן.
|
מי שמחפש להעביר את הזמן זה בדיוק המקום לא להתקדם בו...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2008 - 2012
|
07.04.2013
|
יתרונות:
|
שעות עבודה נוחות וגמישות
|
חסרונות:
|
כל מי שמתקבל לחברה יכול להיות מנהל אך ללא תקן זה אומר "שהתקדם " בחברה אך לא בשכר
|
012 סמייל (התמיכה הפרטית)
לאחר עבודתי בחברה אני בטוח...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד ניהול בין השנים 2009 - 2012
|
19.06.2012
|
יתרונות:
|
מקום עבודה זה בעיקר לחיילים משוחררים שלא יודעים מימינם ושמאלם נכנסים לחברה ומגלים איפה לא צריכים לעבוד גם אם כי מדובר בעבודה זמנית עד סיום התואר
|
חסרונות:
|
שכר מבייש
מנהלים מבזים מנהלים אחרים (השותפים לעבודתם)
איומים על סיום העסקה על מנת להראות רצינות
|
עבדתי שם בקשרי לקוחות ויכול רק לומר שז וחברה שלא כדאי...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג קשרי לקוחות בין השנים 2010 - 2010
|
02.02.2012
|
יתרונות:
|
המוקד מאוד יפה ומושקע , יש עובדים שהם כמוני פשוטים ונחמדים
|
חסרונות:
|
שכר נמוך , מחשבים איטיים (לוקח חצי שעה-שעה למצוא עמדה !) , משלמים רק לפי זיהוי (אונליין במחשב ובמערכת) ולא לפי החתמת כרטיס (לא חוקי בעליל) , יחס מזלזל , צריך להקיז דם כדי שיפטרו אותך , יחס מזלזל , מתייחסים אלייך כאל \\\"עוד עובד\\\" , מסתכלים עלייך כמו שמסתכלים על גרף - הבוס לשעבר אמר לי \\\"כשאני רואה אותך אני רוצה לראות אותך בראש הטבלה , אני רואה אותך כגרף\\\" - פשוט בושה ! , מנהלים מתחלפים כל שני וחמישי , משכורות רעב !!! טעויות בשכר , ניצול מזוויע . ארוחות מסובסדות ? הצחקתם אותי ! חברה של קמצנים !
|
אם לומר את האמת, עדיף ללכת לעבוד אצל הירקן מאשר לעבוד...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני בכיר בין השנים 2008 - 2010
|
31.05.2011
|
יתרונות:
|
- אתה צריך לזרוק כיסא על המנכ"ל אם אתה רוצה להיות מפוטר.
- מביאים קורסי הכשרה בין לבין (אבל זה נועד כדי לנצל אותך עוד יותר בשביל תוספת של חצי שקל לשעה לשכר, ככה שלא הייתי מתלהב מזה).
- יש הסעות (עם נהגים שיכורים).
- מי שאמר פה שיש סיבסוד לחדר אוכל, אתה מקבל 5 שקל סיבסוד, מספיק לקנות מסטיקים.
|
חסרונות:
|
- אתה סה"כ מספר, זה מגיע למצב שאין לאף אחד מושג גם איך קוראים לך, אפילו לא למנהל שלך.
- בתור תומך טכני לשעבר, ביקשו ממך גם להיות שירות לקוחות, מכירות, טכני, וגם להגיש ארוחת בוקר ללקוח.
כל זה מבלי לעבור את ה 6 דקות שיחה בממוצע.
- גם אם היית מוכר, היית מקבל שקל על כל מכירה, כשבבזק או מקומות אחרים מקבלים 10 ש"ח על כל מכירה.
- חצי מהמחשבים בחברה לא עובדים, אי אפשר למצוא עמדה תקינה, הכל ישן, מגושם וצולע.
|
לא להתקרב!
החברה עושה המון עבירות שכר. תנאי עבודה לא...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג תמיכה טכניה בין השנים 2007 - 2008
|
03.05.2011
|
יתרונות:
|
- עבודה לא פיזית
- לא משעמם
- משמרות גמישות
- חדר אוכל וקפיטריה מסובסדים
- עובדים פשוטים כמוך - אנשים מדהימים בדרך כלל
- צריך להתאמץ כדי שיפטרו אותך
|
חסרונות:
|
- משלמים לפי כניסתך למערכת זיהוי ממוחשבת, ולא לפי העברת כרטיס. לא מוצא עמדה פנוייה חצי שעה? לא תקבל שום דבר על הזמן הזה.
- המון תקלות חישוב שכר.
- לחץ לא סביר. לפעמים אפילו לא ניתן לצאת לשירותים.
- אתה לא בנאדם, אלא רק גרף עם מדדים.
- מנהלים לוחצים עלייך לסיים שיחות ארוכות. זה הגיוני, אבל לא אתה לא יכול לנתק בפנים ואתה לא יכול להגיד, כי מנהל אומר לך לסיים.
- כמו בצבא, איחור של שנייה אחת - מעשה שגורר תוצאות לא נעימות. ואני לא מגזים.
- החברה הינה ספק שירותי אינטרנט הכי חלש לעומת המתחרים. קשה לשקר ללקוחות בפנים שזאת החברה המובילה.
- כדי למנוע שיחות ארוכות, מעבירים את הלקוח מנציג לנציג סערך כל 20 דק'. מאוד לא נעים לתת כזה יחס.
- הנהלים אומרים, שבמצב של תקלות תעשים את כולם ואת הכל, רק לא את 012. המחשב שלך לא תקין, השרת בחו"ל איטי, הראש שלך לא בסדר.
- הלקוחות יכולים לקלל אותך ועוד להתלונן עליך, כי גרמת להם לקלל. ומנהלים כמובן יצאו עליך שלא היית בסדר. זה קרה לי מספר פעמים.
|
אל תעבדו ב012
וגם אל תהיו לקוחות שלהם
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני בין השנים 2010 - 2010
|
15.10.2010
|
יתרונות:
|
פשוט לא מפטרים במקום העבודה
|
חסרונות:
|
שכר משפיל
עבודה תחת לחץ ללא הכרת תודה
הנהלה מבזה ומגעילה
|
למה 012 סמייל נמצאת ברחוב הסיבים? כי כולם שולחים CVים.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל בין השנים 2006 - 2007
|
02.08.2009
|
יתרונות:
|
בטחון תעסוקתי בדרך כלל
|
חסרונות:
|
שכר נמוך ומבזה
תחלופת עובדים עצומה
מחלקת משאבי אנוש מחרידה
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
012 סמייל
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל.תקשורת בע"מ הנה חברת תקשורת המובילה בתחומה בישראל, המספקת ללקוחותיה קשת רחבה של שירותי תקשורת בינלאומיים בתחום הטלפוניה והאינטרנט.
|
|
|