אנגוג ראיון עבודה - שאלות מראיונות עבודה ב-אנגוג
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    אנגוג  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות
 
Theworker > שאלות מראיונות עבודה אנגוג

שאלות מראיונות עבודה באנגוג

 
הצג מידע על share on facebook

10 - 1 מתוך 10
 
ראיון לתפקיד מנהל אדמינסטרטיבי יוני 2019 06.07.2019
פרטים כלליים לגבי התהליך התהליך כלל מספר שלבים: ראיון עם מנהלת משאבי אנוש, ראיון עם סמנכלית הכספים ולאחר מכן ראיון עם המנכל.
שאלות מתוך הראיון ספר על עצמך, חוזקות וחולשות
תשובות הוסף תשובה
 
ראיון לתפקיד מנהל מוצר (הייטק) יוני 2019 27.06.2019
פרטים כלליים לגבי התהליך תהליך מאוד מבולגן. 3 ראיונות לתפקיד מוביל של פרויקטים בתחום AI. ראיון ראשוני עם HR ו- CTO. יום בחינה שהיה מבולגן ולא ממוקד (5 שעות) , וראיון אחרון שוב עם ה CTO.

התהליך היה מבולבל, ונראה שהחברה מתקשה להגדיר לעצמה כיוון להמשך, וכך גם הראיון. ממליץ לברר היטב לאיזה פרויקטים מגיעים ומי הלקוח
שאלות מתוך הראיון בעיה של לנסות לאתר מיקום בן אדם לפי מפת איתורי מקומות ונתוני GPS/IMU מהטלפון. הם רצו לראות את התהליך משלב הרעיון הטכנולוגי ועד לאפיון המוצר וכתיבת מסמכי איפיון למפתחים.
תשובות הוסף תשובה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
ראיון לתפקיד מפתח Python יולי 2018 23.07.2018
פרטים כלליים לגבי התהליך התקשרו, קבעו פגישה לראיון
שאלות מתוך הראיון 1. נתון קובץ CSV שמכיל שמות מכשירים ואחוז ניצול סוללה עי האפליקצייה:
ספור כמה מכשירים מכל ניצול יש
חשב ממוצע ניצול סוללות
הצג גרף
אילו אלגוריתמי מיון קיימים
אילו פרוייקטים עשית
למה אתה רוצה לתכנת
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
 



 
  אנגוג    
 
 
45 עובדים
משרדים ראשיים: תל אביב -יפו
 
 
  Anagog’s mission is to help companies unlock the power of mobile to make hyper-personalization a reality for brands and consumers, a win-win. This is why Anagog is reinventing real-world personalization; by revolutionizing the way companies interact with their customers through Edge AI smartphone technology. Anagog allows brands to engage based on their customers’ behavior in the real world and offer them hyper-personalization experiences, while ensuring customers’ privacy is protected.